Stem for Søren
SF Skanderborg siger nej til Royal Run i Skanderborg kommune. På det seneste har der været en del snak om at få Royal Run til
Nu er der lidt en ro på efter folketingsvalget, eller der bliver der ihvertfald når der er dannet regering. Men tænk et par år frem.
2029 bliver et interessant år i politik.
Hovsa! 🤔 I valgkampen talte Alex Vanopslagh om at passe på vores drikkevand. Nu kan vi læse, at han kalder det “det rene hysteri” og
Se lige klippet – det er en ganske god udtalelse af Pia Olsen Dyhr. Broget må siges at være det rigtige ord.